ارتباط، زندگی، سرگرمی

حریم خصوصی در سروش پلاس

ما در گروه سروش پلاس، كلیه اطلاعات و حریم خصوصی كاربران پیام رسان سروش پلاس و دیگر سرویس‌های مرتبط را، با توجه به اصول زیر مدیریت می کنیم:

 

ذخیره اطلاعات و نحوه استفاده از آنها

سروش پلاس اطلاعات كاربران را بر اساس اصول زیر ذخیره می‌كند:

اطلاعات كاربر

زمان ثبت نام كاربر، شماره موبایل و مخاطبین او برای اهداف زیر ذخیره می‌شوند:

1) شماره موبایل كاربر به منظور احراز هویت كاربر استفاده می‌شود.

2) شماره‌های ذخیره شده در دستگاه كاربر به منظور شناسایی دوستان او مورد استفاده قرار می‌گیرند و كاربر می‌تواند با آنها ارتباط برقرار نماید و سایر مخاطبینی كه عضو سامانه نیستند را به استفاده از آن دعوت نماید. (توجه داشته باشید فقط از شماره موبایل‌های لیست مخاطبین كاربر استفاده می‌شوند و سایر اطلاعات مخاطبین نظیر نام، عكس و آدرس‌ آنها ذخیره نشده و مورد استفاده قرار نخواهند گرفت.)

3) به منظور تغییر دستگاه و انتقال حساب كاربری فرد از یك دستگاه به دستگاهی دیگر از شماره موبایل كاربر استفاده می‌شود.

اطلاعات قید شده در بخش فوق، صرفا توسط خود كاربر و سرورهای سامانه قابل مشاهده است و سایر كاربران هیچ دسترسی به آن نخواهند داشت.

  • سایر اطلاعات كاربر
  • برای ایجاد تجربه كاربری و ارتباطی بهتر بین مخاطبین، پروفایلی برای كاربر تعریف شده است كه شامل نام، وضعیت(Status) و تصویر كاربری است،

  • پیام ها و تعاملات صورت گرفته
  • به منظور ارائه بهترین خدمات، پیام‌ها و تعاملات صورت گرفته در گفتگوهای دونفره، گروهی، تماس‌ها و كانال‌های عمومی در سرورهای سروش پلاس ذخیره می‌شود و با به‌روزرسانی برنامه، تغییر دستگاه كاربر و ... این اطلاعات از بین نخواهد رفت. طبیعی است كاربر هر زمان كه بخواهد می تواند هر بخشی از این اطلاعات را حذف نماید. با حذف اطلاعات توسط كاربر، این اطلاعات برای همیشه حذف شده و قابل بازیابی نخواهد بود.

     

    استفاده از سرویس

  • كوكی ها
  • برای ارائه بهترین خدمات ممكن به كاربران، و همچنین برای اهداف پشتیبانی و امنیتی، از كوكی‌ها برای ذخیره تنظیمات كاربر و مشاهده الگوها استفاده می‌كنیم. كاربر می‌تواند كوكی‌ها را غیرفعال نماید، ولی با این كار، خدماتی كه به كوكی‌ها وابسته‌اند غیرفعال خواهند شد.

  • لاگ ها
  • بسته به میزان دسترسی خدمات ارائه شده، ممكن است برخی اطلاعات مانند نوع و نسخه مرورگر، آی پی كاربر و ... به صورت خودكار ثبت و ذخیره گردد. اینگونه اطلاعات برای تحلیل محیط و شرایط كاربری و به منظور ارائه خدمات بهتر استفاده خواهند شد.

  • اطلاعات دستگاه
  • اطلاعات دستگاه كاربر (نوع و نسخه سیستم عامل، اطلاعات سخت‌افزاری و غیره) ممكن است به منظور ارائه خدماتی بهتر و متناسب‌تر جمع‌آوری شده و مورد استفاده می‌شوند.

     

    اهداف استفاده از اطلاعات

    با توجه به محدوده تعریف شده برای استفاده از اطلاعات و نیز حساسیت‌های موجود درباره ذخیره اطلاعاتی مانند شماره تماس مخاطبین كاربر، ما خود را صرفا مجاز به حركت در چارچوب تعیین شده می‌دانیم. ما متعهد هستیم كه فقط به دلایل زیر اقدام به ذخیره سازی و استفاده از اطلاعات فوق‌الذكر نماییم:

    - برای ایجاد ارتباط تعاملی بین كاربران و كانال‌های عمومی مورد علاقه ‌كاربر

    - برای یافتن افرادی كه كاربر می‌شناسد و ایجاد ارتباط بین آنها

    - برای جلوگیری از ورود افرادی كه احراز هویت نشده‌اند یا بدافزارها به سامانه

    - برای پیشنهاد خدماتی كه در آینده به سامانه افزوده می‌شوند

    - برای جمع‌آوری آماری اطلاعات (بدون ثبت مشخصات فرد) بسته به نوع خدمات ارائه شده

    - برای ایجاد تحقیق و تحلیل‌هایی به منظور ارزیابی و بهبود خدمات ارائه شده

    - برای ارائه اطلاعاتی متناسب با خدمات، نظیر ارائه پیشنهادهای مرتبط به كاربر

    - برای ارائه خدمات جدید به كاربران

    - برای تعیین برندگان و ارسال جوایز آنها در مورد مسابقات و طرح‌های ترویجی پیش‌رو

    - برای مطلع ساختن كاربر از اطلاعات مربوط به خدمات و یا محصولات متناسب و همچنین تماس با كاربر در شرایط لازم

    - برای اطلاع رسانی در زمینه‌های مرتبطی كه كاربر قبلا علاقمندی خود را اعلام نموده است

     

    عرضه اطلاعات كاربران

    سروش پلاس تحت هیچ شرایطی اطلاعات كاربران را بدون اجازه آنها در اختیار هیچ شركت/نهاد/ارگان/شخص ثالثی قرار نخواهد داد.

     

    نشت اطلاعات

    سروش پلاس تمام تلاش و امكانات مادی و معنوی خود را بكار می‌گیرد تا از سامانه در مقابل نفوذهای احتمالی و سرقت اطلاعات جلوگیری نماید. ما همواره با بروز نمودن سیستم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و بازنگری در آنها، سعی در ایمن نمودن سامانه داریم.

     

    حقوق كاربران

    كاربران در هر زمانی می‌توانند تمامی اطلاعات شخصی ثبت شده خود را تصحیح و یا تایید و یا حتی حساب كاربری خود را حذف كنند.

     

    سوالات

    در صورتی كه ابهامی در این سند وجود دارد، یا نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، لطفا از طریق بخش تماس با ما سوالات خود را مطرح نمایید. ما خود را ملزم می‌دانیم در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ دهیم.

     

    بیشتر از سروش پلاس بدانیم

    اخبار و اطلاعات مربوط به سروش‌پلاس را در بلاگ سروش‌پلاس بخوانید.

    مشاهده بلاگ سروش پلاس

    با ما در ارتباط باشید