نصب
آکانه و امگا هاش( فعلا دلباخته بوریس پاولیکووسکی)

دیلی دوتا (شاید چهارتا؟ )رفیق اسکل
در آستانه خداحافظی با سروش
من امگای این کصخل نیستم!🗣️ (رین)
زر میزنه 😍( آکانه)
امگاهام:
امگای ارشدم( سوگولیم):ثنا
امگای سلیطه وحشیم( باک خوبی داره):جینی زر میزنه 😍
امگایی که گردن نمیگیرم (اما خیلی دافه):رین